Wpisy użytkownika iks pe ♥ z dnia 13 października 2009

Liczba wpisów: 2

szykistyl
 
Miałam i mam 2 cienkie paski włożyłam je do spodni i efekt mi sie podoba .. ;)

paski - no name .. ;)

****
Dzisiaj niezależnie od pogody MUSZE wybrać się po te łańcuchy do torebki .. :P

****
automatyczna .. ;)
  • awatar Margo.: fajnie :) a Ty coś jaśniejsze masz te włosy, flash czy farbowałaś? ;P
  • awatar iks pe ♥: @Margoth: nie farbowałam .. :p z fleszem tez nie robiłam zdjęcia .. :p może dlatego ze stałam przodem do okna .. ?
  • awatar Karolinea: fajnie to wymyśliłaś
Pokaż wszystkie (8) ›
 

szykistyl
 
Angus stringi i przytulanki - Bardzo super film .. !!! Extra .. ;) jest o dziewczynie która ma 14 lat ... ;) fajny .. Taki dla młodzieży akurat .. ;)
63911.jpg


Dziewczyny z St. Triniam - taki ciemny, był ten film nie obejrzałam do końca .. xD w sumie to obejrzałam tylko jakieś 18 min . :p


gd0ca01.jpg


Juno- fajny .. ! ;) Spodobał mi się tale mniej niz Angus ..... :) Juno jest na 2 miejscu .. :p
juno-poster2-big.jpg


Legalne blondynki- Takie plastikowe ale nie było złe .. ;)
legalne_blondynki_plakat.600x700.jpg


Cziłała z Beverly Hills - spoko film .. :P
plakat.jpg


Piżama Party- nie oglądałam do końca bo go już kiedyś oglądałam .. i chyba fajny był .. ;)


Sleepover-Poster-C10123227.jpeg


Dzikie dziecko/ Wild Child - bardzoooo fajny .. ! :)
wild-child.jpg


2008_wild_child_010.jpg




To są filmy które obejrzałam w 2 dni ..;) prócz dzikie dziecko bo wcześniej oglądała .. ;) jak obejrzę jeszcze coś ciekawego to dodam .. ;)
  • awatar Cookies: angus stringi i przytulanki, radze przeczytać przy okazji też książkę ;D
  • awatar fashion is my passio: 4 z tych oglądałam. ;) chciałabym Juno obejrzeć :P
  • awatar Candice: Ogladalam prawie wszystkie, Juno najlepszy, ale mysle, ze nie zalicza sie do filmow typowo dla nastolatek. Jesli moge Ci cos polecic to "Stowarzyszenie Wedrujacych Jeansow" mysle, ze jest to najlepszy film dla nastolatek jaki widzialam (a jestem bardzo krytyczna jesli chodzi o filmy ;)
Pokaż wszystkie (24) ›