Wpisy użytkownika iks pe ♥ z dnia 21 maja 2013

Liczba wpisów: 1

szykistyl
 
DSC_1237.JPG
Dzisiaj mam dla was wyjątkowe zdjęcia, bo zostały wykonane w  ruchu. Spośród setki zdjęć wybrałam te najlepsze. No i oczywiście trzeba pochwalić mojego zdolnego chłopaka- to jego pierwszy raz, kiedy mnie fotografował i od razu dostał  takie ciężki zadanie.  Ale jak zaraz zobaczycie, to poradził sobie z nim rewelacyjnie, bo zrobienie takich zdjęć to nie jest łatwa sprawa, a ja od razu wrzuciłam go na głęboką wodę!
DSC_1137.JPG
*Aktywność fizyczna* to najlepszy sposób na zachowanie zdrowia. I z taką myślą w głowie zaczęłam ćwiczyć. Ja od razu miałam wysokie wymagania co do siebie, choć  jak wiadomo aktywność fizyczną najlepiej powinno zwiększać się stopniowo, ale ja zawsze w stosunku do siebie mam wygórowane oczekiwania.
Zaczęłam od marszobiegów, później przerzuciłam się  na skakankę, a gdy skakanie mi się znudziło zaczęłam sobie biegać. Mistrzem w bieganiu nie jestem, nie biegam dużych dystansów.  Na razie 5 km to szczyt moich możliwości, ale to dopiero początek! Kto wie może kiedyś pobiegnę w jakimś maratonie? Nie mówię NIE.
Nie zapominajmy, że aktywność fizyczna to nie tylko bieganie, ale również:  jogging, aerobik, taniec, jazda na rowerze czy rolkach, intensywne spacery, pływanie oraz wiele innych! Na pewno każdy znalazłby coś dla siebie!
Pamiętajmy, że *ruch nie musi być nudny.* Możemy wybrać taką formę aktywności fizycznej, która stanie się naszą pasją i ulubioną formą spędzania wolnego czasu. Jedni wolą maszerować na siłowni, inni w terenie. Inni zaś lubią gry zespołowe, sporo preferuje też rozluźniająco wpływające na organizm pływanie, czy dostojną jazdę konną.
DSC_1197.JPG
Najtrudniej zacząć, bo wtedy znajdujemy masę wymówek. Najczęściej wmawiamy sobie, że nie mamy czasu, ale ja stworzyłam listę rzeczy, dla których warto ćwiczyć :)
*1.* Dzięki ćwiczeniom staniesz się silniejsza. Łatwiej ci będzie podbiec do autobusu, nie zasapać się na schodach.
*2.*  Zwiększysz masę mięśniową, wzmocnisz kości, zmniejszysz poziom tłuszczu.
DSC_1297.JPG
*3.* Śpisz lepiej. I mocniej. Przesypiasz całą noc, budzisz się wypoczęta i rześka i o to chodzi.
*4.*  Wyrzeźbienie zgrabnej sylwetki. Naturalne i delikatne mięśnie – takie które pięknie prezentują się w bikini.
*5.* Wreszcie lepszy nastrój, więcej energii, dotleniony dzięki ćwiczeniom mózg.
DSC_1295.JPG
*6.* Poprawa wydolności układu odpornościowego, a co za tym idzie mniejsza podatność na choroby.
*7.*  Lepszy stan emocjonalny. Podczas ćwiczeń nasz organizm wytwarza endorfiny – hormony szczęścia, odpowiedzialne za dobre samopoczucie.
DSC_1294.JPG
*8.*  Chroni przed osteoporozą (stan chorobowy charakteryzujący się postępującym ubytkiem masy kostnej, osłabieniem struktury przestrzennej kości oraz zwiększoną podatnością na złamania.)
*9.* Aktywność fizyczna dodaje więcej energii i wigoru na co dzień.
DSC_1279.JPG
*10.* Satysfakcja i zadowolenie jakie będziemy odczuwać widząc efekty, wynagrodzi nam trudy treningów i zachęci do dalszych działań.

*A teraz wnioski wyciągnij sama: czy wysiłek nie jest tego wszystkiego wart?*



Przejdźmy teraz do kwestii stroju. Przede wszystkim dla mnie liczy się wygoda. W chłodniejsze dni, takie jak na zdjęciach ubieram na siebie dres, a gdy świeci słońce wystarczy zwykły top i krótsze legginsy. Dres sprawdza się idealnie, do tego świetnie pasuje do moich butów! :)

(dres- GoodLookin.pl | buty- Nike Revolution)
DSC_1215.JPG
Mój BLOGSPOT: ikspee.blogspot.com/
FB: www.facebook.com/ikspeblog?ref=hl

Miłego wieczoru :*  
♥ iks pe
  • awatar independet.: zgadzam sie z tobą w 100% :) i świetne masz dresy!
  • awatar Karoooolina: ja właśnie zabieram się za trenign z ewką :) super zdjęcia, chłopak dał radę :*
  • awatar miszelka96: zazdroszczę wytrwałości i podziwiam! ;>
Pokaż wszystkie (18) ›