• Wpisów: 1358
  • Średnio co: 2 dni
  • Ostatni wpis: 2 lata temu, 21:40
  • Licznik odwiedzin: 2 862 052 / 3176 dni
 
szykistyl
 
1a.jpg
OK, MOŻE WAS PRZEKONAM!
ZACZYNAMY:
♥ przynosi efekty szybciej niż inne formy aktywności ruchowej,
Zużycie energii jest różne dla różnych osób, ale zazwyczaj wynosi około 700 kcal na godzinę.
♥ nie wymaga od Ciebie wcześniejszego treningu ani drogiego sprzętu
Wystarczy dobra para butów, które kupisz spokojnie już za ok. 200-300 zł. Całą resztę, czyli skarpetki, spodenki lub dres i koszulkę z pewnością znajdziesz gdzieś na dnie szafy.
♥ to aktywność, którą możemy uprawiać dosłownie wszędzie,
Możesz biegać wszędzie, gdzie Ci się podoba: wokół domu, w parku, w lesie, na plaży, na bieżni w siłowni, po schodach w bloku, a nawet na parkingu przy hotelu, jeśli jesteś w podróży.
2a.jpg

♥ obniża tętno i ciśnienie tętnicze
♥ modeluje sylwetkę
♥ zwiększa wydajność organizmu,
♥ spala przeklęty tłuszcz,
Ogromną przewagą biegania nad wieloma innymi sportami jest to, że spalanie kalorii nie odbywa się tylko podczas treningu. Badania wykonane w Human Performance Laboratory w Północnej Karolinie w USA udowodniły, że osoby, które przez 45 minut biegały na bieżni, utrzymywały przyspieszony metabolizm przez 14 godzin po treningu i spalały więcej tłuszczu.
3.jpg

♥ obniża tętno i ciśnienie tętnicze
♥ modeluje sylwetkę
♥ zwiększa wydajność organizmu,
♥ spala przeklęty tłuszcz,
Ogromną przewagą biegania nad wieloma innymi sportami jest to, że spalanie kalorii nie odbywa się tylko podczas treningu. Badania wykonane w Human Performance Laboratory w Północnej Karolinie w USA udowodniły, że osoby, które przez 45 minut biegały na bieżni, utrzymywały przyspieszony metabolizm przez 14 godzin po treningu i spalały więcej tłuszczu.
♥ daje mnóstwo energii
♥ poprawia samopoczucie,
♥ daje poczucie, że możesz wszystko.
4.jpg
♥  Poprawisz siłę i koordynację
♥ To czas tylko dla Ciebie
Wychodząc na bieganie, możesz zapomnieć o wszystkich problemach w pracy i w domu. Często zdarza się nawet tak, że w czasie rytmicznego biegu najlepsze rozwiązania tych problemów same przychodzą do głowy.
♥ Poprawia trawienie
Ćwiczenia fizyczne pobudzają ruchy perystaltyczne jelit, co ułatwia trawienie i wydalanie. Uważaj jednak, bo bardzo intensywne treningi w połączeniu z dietą bogatą w błonnik mogą spowodować niechciany pit stop.
♥  Nie ma ograniczeń pogodowych
Nieważne, czy jest upał, czy mróz – silna wola i determinacja wystarczą, aby włożyć buty i trenować. A jeśli na przeszkodzie stoi naprawdę parszywa pogoda, możesz pobiegać na bieżni.
5.jpg

♥  Każdy to potrafi
Twoja biegowa technika i postawa może – a nawet powinna – poprawiać się w miarę upływu czasu, jednak już na samym początku wiesz, jak biegać. Nie potrzebujesz żadnej instrukcji obsługi, przecież robisz to od dziecka. Wystarczy tylko stawiać jedną stopę za drugą.
♥ Zwiększa odporność na ból
Według naukowców z uniwersytetu w Heidelbergu w Niemczech osoby, które regularnie uprawiają jakąś formę aktywności fizycznej, nabywają większej odporności na ból niż te, które prowadzą siedzący tryb życia.
♥  Zwiedzasz swoje miasto i nie tylko
6.jpg
Poza tym, jeśli nie przekonują Cię powyższe argumenty, to prawdopodobnie żadna forma ruchu nie przekona Cię do ruszenia tyłka z fotela.

Nie możesz dodać komentarza.
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować ten wpis.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego